Saturday, December 11, 2010

First Impression!

POWER SLIDE + Disappointment face-art


Canon 550D
Fatin + Firdaus
by M.I.A a.k.a AhChoo....!

Ia bagaikan semalam, aku meniti hari-hari ku yang innocent. Menangis bagaikan dunia tidak mendengarku, mendapat belaian bagaikan syurga dalam dakapanku. Tapi hari ini, ianya tidak lagi terjadi. Aku menangis bagaikan dunia mengintipku, belaian tersangat jauh terpinggir dari pelukkan aku.

Jiwa, di mana aku merasakan ia tersangat membawa makna.. Jiwaku rakus mengapai cita-cita, dalam kesibukkan waktu, Jiwaku kosong tanpa cinta. Terasa sepi, namun tidak sunyi. Apakah yang harus aku ungkapkan?

Cukup sekadar ulasan yang tidak boleh diterima. Itu pandangan kamu, bukan aku. Dunia aku terlalu berbeza dengan dunia kamu. Aku menyintai sesuatu yang tidak kamu cintai. 

Andai mereka tahu, duniaku bukan untuk LELAKI semata-mata! Aku benci dengan mata penghinaan, senyum kejian itu! Tidak mempunyai teman lelaki bukan bermaksud aku tak laku atau lesbian. Tapi lelaki bagiku, biarlah sempurnakan aku. Bukan mengukur kekurangan aku.

I'm not too desperate to have guy in my life. Its enough! 

Bagi aku peluang dan masa untuk aku perbaiki diri mencintai Yang Maha Pencipta sebelum aku mencintai makhlukNya.

Please don't judge me as I'm single. That doesn't mean I'm lesbo or tak laku.

No comments:

Post a Comment